آموزش کسب در آمد از طریق اینترنت از مبتدی تا پیشرفته

 حتما این قسمت را مطالعه کنید در آینده به شما کمک می کند

توجه:

تمام سعی این گروه ارائه روش هایی است که منافاتی با قوانین ایران و مسائل شرعی نداشته باشد به موارد زیر توجه نمایند

  1. از عضویت در سایت هایی که به نوعی به صهیونیسم ها و یاد افراد تبعه رژیم اشغالگر قدس وابسته است اکیدا خودداری نمایید
  2. از عضویت در سایت هایی که مسائل خلاف شرع را ترویج می نمایند جدا خودداری نمایید
  3. از عضویت در سایت هایی که از سیستم هرمی استفاده مینمایند و بر اساس قانون جدید ایران ممنوع می باشد پرهیز نمایید
  4. سایت هایی که برای عضویت یا ادامه کار از شما طلب پول می نمایند را دقیقا بررسی نمایید تا از اعتبار آنها اطمینان حاصل نمایید

مقدمه :

روشهای مختلفی برای پول در آوردن در اینترنت وجود دارد که بعضی از آنها به تخصصهای خاص و برخی دیگر به سرمایه و امکانات نیاز دارد ولی روشهایی نیز وجود دارد که به تخصص و سرمایه و امکانات نیاز ندارد ما در اینجا روشی را آموزش میدهیم که برای به کار گیری آن فقط به یک دستگاه کامپیوتر که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد نیاز دارد و کاربرانی که کار با ویندوز را بدانند میتوانند از این روش برای کسب درآمد استفاده نمایند.

کسب درآمد در این روش نامحدود است و میزان آن بستگی به میزان تلاش و کوشش شما دارد و در صورتیکه شما روزی بین یک تا دو ساعت در این راه تلاش نمایید میتوانید درآمدتان را به چند صد دلار در ماه برسانید.

البته در این کار نیز به مانند هر کار دیگر در همان روزهای اول پولی دریافت نخواهید کرد و برای دریافت اولین پول چند روز یا چند هفته باید تلاش نمایید ولی یکی از مزیتهای این کار افزایش تصاعدی درآمد میباشد که بعد از چند ماه کار کردن درآمد شما نیز چند برابر خواهد شد و به صدها هزار تومان خواهد رسید.

یکی از مزیتهای این روش این است که هیچ پولی از کشور خارج نمیشود بلکه همیشه پول به صورت ارز از خارج وارد کشور میشود. این پول از طرف شرکتها و سایتهای خارجی به حسابتان واریز میشودو چون شما هیچ پولی را بابت سرمایه گذاری اولیه خرج نمیکنید, بنابراین احتمال برشکست شدن و بدهکار شدن شما در این کار برابر صفر است.

گفته باشم اگه دوست ندارید در سایت های معرفی شده زیر مجموعه ی من بشید عیبی نداره شما ضرر می کنید چون که من هوای زیر مجموعه هام را خیلی دارم گاهی پول به حساب paypal  یا alertpay  آنها می ریزم و هرگونه راهنمایی که بتوانم به آنها می کنم گاهی براشون زیر مجموعه پیدا می کنم و ...

درسته که این وبلاگم تازه تاسیس و هنوز جا نیفتاده و بازدید چندانی نداره اما وبلاگ قبلیم روزانه 1000 تا بازدید داشت که به بعضی دلایلی که نباید بگم پاک شد

در ضمن اگه زیر مجموعه ی من نشید حالا در هر سایت که باشه شما رو زیر مجموعه ی یک آدم سیبیل کلفت خارجی می کنند که معلوم نیست چند زیر مجموعه داره 1000 یا 2000 یا ...

  نکات بسیار مهم قبل از شروع کار

رتبه بندی فعالترین کشورها در PTR

تشریح کار :

همانطور که میدانید بازاریابی و تبلیغات در دنیا تبدیل به یک صنعت شده و یکی از پردرآمدترین شغلهای دنیا شغل بازاریابی میباشد کل کاری که شما در این روش باید انجام دهید نگاه کردن به تبلیغات و همچنین معرفی این کار به دیگران خواهد بود آیا کاری ساده تر از این در دنیا سراغ دارید؟

در این روش به ازای هر E mail که برای شما ارسال میشود پول به حسابتان واریز میشود و به ازای رفتن به سایتهای پیشنهادی نیز پول دریافت خواهید کرد و حتی با عضویت در برخی سایتها میتوانید صدها هزار تومان پول بگیرید و برای افزایش درآمد خود تنها کاری که باید بکنید این است که دوستانتان را به عضوبت در ابن سابتها ترغیب نمایید و درآمدتان را چند برابر کنید . به همین سادگی!!!

ما در اینجا مقدمه ای از اصول و روشهای تجارت الکترونیک (برگرفته از بارثاوا)را که در سراسر دنیا افراد بسیاری با استفاده از آن به درآمدهای افسانه ای رسیده اند را آورده ایم. ولی برای عملی کردن تجارت الکترونیک شما نیاز به دانستن اطلاعات بیشتری دارید که در آینده این اطلاعات به شما عرضه خواهد شد.

حال ادامه مطلب مورد بحث را پی میگیریم:

شما بایستی برای موفقیت در کارتان موارد امنیتی زیر را رعایت نمایید. یکی از این موارد نصب ویروس یاب و ویروس کش است که باعث جلوگیری از نفوذ ویروس به کامپیوترتان میشود. مورد دیگر مخفی نگه داشتن رمزها و پسوردهای عضویتتان از دید دیگران و نگهداری آنها در محل امن میباشد. در ضمن شما میبایست از پاک کردن کوکیهای ویندوزتان و یا عوض کردن ویندوزتان بپرهیزید.

· وقت از شما - پول از آنها

· فقط با کمی همت پولدار شوید

· فقط وارد سایت شوید و ساعتی600 تومان بگیرید

· به پرسش پاسخ دهید و 2 دلار بگیرید (1600 تومان)

· پولدار شدن به روش آسان

· خرید کنید و جایزه بگیرید

· کلیک کنید و چند سنت بگیرید

· عضو شوید شاید برنده خوش شانس 7000 دلاری شما باشید

· با کمک دوستانتان عضو گیری کنید تا درآمدتان چند برابر شود

· خودتان رئیس خودتان باشید

· هر چه زودتر به آرزوهایتان برسید

شروع آموزش

مرحله اول : آموزش لغات تخصصی

گرچه ما کلیه مراحل را به فارسی برای شما تشریح کرده ایم ولی دانستن بعضی لغات ضریب خطا را کاهش میدهد لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

آموزش لغات تخصصی

مرحله دوم : آموزش پست الکترونیک E mail

برای موفقیت باید روش ارسال و دریافت پست الکترونیک را بدانید و برای خود یک E mail داشته باشید لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید. شما میتوانید به یکی از سه طریق زیر برای ایجاد پست الکترونیک اقدام کنیداگر در هر کدام از آنها دچار مشکل شدید مورد بعدی را اامتحان کنید :

1 ) hotpop

2 ) noavar

3 ) yahoo

ما استفاده از hotpop را پیشنهاد میکنیم.

اگر از hotpop استفاده میکنید بایستی حتما برای ارسال و دریافت ایمیل از outlook express استفاده نمایید که در لینک زیر آموزش آن داده شده است

اما برای استفاده از noavar , yahoo نیازی به outlook express نیست.

آموزش outlook express

برای ثبت E mail سایتهای زیادی وجود دارد که هر کدام مزیتها و معایبی دارند که ما سایت www.hotpop.com را توصیه میکنیم لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

اگر با hotpop مشکل داشتید میتوانید از پست الکترونیک دیگری مانند Yahoo استفاده نمایید ضمنا پست الکترونیک نوآور www.noavar.com به زبان فارسی امکانات خوبی را برای شما فراهم کرده است .

آموزش hotpop

آموزش noavar

آموزش yahoo



مرحله سوم : آموزش افتتاح حساب بانکی خارجی

سایتهایی که در آنها عضو میشوید پولتان را به یک حساب بانکی میریزند و یا توسط چک به آدرستان ارسال میکنند که ارسال چک علاوه بر داشتن هزینه ارسال و اتلاف وقت در ارسال و نقد کردن آن امکان مفقود شدن آن نیز وجود دارد بنابراین بهترین حالت واریز به حساب بانکی میباشد بهترین بانکی که اکثر سایتهابا آن کار میکنند و همچنین قابل دریافت در ایران نیز میباشد بانک E Gold میباشد لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

آموزش افتتاح حساب در ایگولد

سایتهای نمونه زیر با توضیحات کامل آموزش داده شده است ولی سایتهای دیگری نیز از نظر درآمد وجود دارند پنجم آمده است برای دیدن آموزش های لازم جهت ثبت نام و کسب در آمد بر روی لینک های زیر کلیک کنید

 

 

no_minimum

My-Freeshares

resource-a-day

spedia

1-800-mail

 inboxdollars

nocs

clixies

cash4action

leadexchanger

Uniqpaid

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد